Alimlər koronavirusa qalib gələn ölkələrin — SİRRİNİ AÇDI

Montpellier Universitetinin alimləri paxla və süd məhsullarının koronavirus infeksiyasından qorunmasına kömək edəcəyini müəyyənləşdirib.
Publika.az xəbər verir ki, bu barədə "The Sun" məlumat yayıb.
Bu bitkilər immunitetini gücləndirmək üçün lazımlı antioksidanları ehtiva edir. Bunban başqa bədənin qoruyucu maneə yaratmasına kömək edir və infeksiyaların daxil olmasına icazə vermirlər. Məhsulların daimi istifadəsi yeni növ koronavirusun yaratdığı ağır xəstəlik ehtimalını azaldır.
Tədqiqatçılar bildirib ki, COVİD-19-dan aşağı ölüm nisbətinin qeydə alındığı ölkələrdə Almaniya və Cənubi Koreyada kələmdən çox istifadə olunur. Bundan əlavə, əhalinin qatıq və kefir istehlak etməyi xoşladığı Yunanıstan, Bolqarıstan və Türkiyədə aşağı ölüm halları qeydə alınır.
"Virusun yayılmasına və şiddətinə, həmçinin milli mətbəxdəki fərqlərinə az diqqət yetirilib, lakin mətbəxdəki dəyişikliklər böyük fayda verə bilər" , - professoru və ÜST-ün keçmiş eksperti Dr. Jan Bousk deyib.
Mütəxəssislər koronavirusa qarşı immunitet müdafiəsində qidalanma xüsusiyyətlərini ölkələr arasında əsas fərq adlandırıb.
Сегодня, 14:22
Qadının meyiti morqda qalıb, şəhid atası dəfn üçün 900-1200 manat pul istəyir
Сегодня, 13:38
İcra başçısının sürücüsünün ölümü ilə bağlı cinayət işi başlanıldı
Сегодня, 13:26
Lənkəranda biabırçı mənzərə - Video-Yenilənib
Сегодня, 13:04
Qafqaz ölkələrinin yeni artım tempi – Azərbaycanın fərqi isə...
Сегодня, 12:16
Məzuniyyətə çıxmadan pulunu almaq olar?
Сегодня, 12:12
“Binamızın altını hotel ediblər, səs-küydən otura bilmirik...” - Video
Сегодня, 12:01
Azərbaycan sərhədindən 35 kq narkotik keçirmək istədilər
Сегодня, 11:48
Aeroport yolunda yeni radar quraşdırılıb? - RƏSMİ AÇIQLAMA
Сегодня, 11:42
Baş prokuror Qubada vətəndaşları qəbul edəcək
Сегодня, 11:37
Aǧcabədidə yanğın törədən şəxs cəzalandırıldı
Сегодня, 11:32
Taleh Avropada “nümayəndəlik” açdı: Kimlər himayə edir?
Сегодня, 11:28
Bakı və Tehranın arasını vurmaq istəyənlərə liderlərdən tutarlı cavab
Сегодня, 11:22
“Bu gün də Qurban müəllimin yanındayam” - Tahir Gözel
Сегодня, 11:14
Xameneidən fərman: SEPAH-da ciddi kadr dəyişiklikləri, yeni komandanlar
Сегодня, 10:48
Əkrəm İmamoğlunun ofisi bağlandı, portretləri yığışdırıldı
Сегодня, 10:06
Avtomobil salonunda yanğın - Video
Сегодня, 09:48
Nardaranda polis öldürən Hərəkata Avropa “vəsiqə” verir? - Video
Сегодня, 09:44
Aeroport yolunda yeni radar quraşdırıldı - Arxadan çəkir - Video
Сегодня, 09:39
Sükan arxasında olanların NƏZƏRİNƏ
Сегодня, 09:33
Azərbaycanlılara ŞOK xəbərdarlıq: "Rusiyaya getməyin, övladlarınızı oraya buraxmayın!"
Сегодня, 09:17
Türkiyədə terrorun sonu üçün tarixi qərar – PKK ilə bağlı qanun qəbul edildi
Сегодня, 09:00
İrəvanda Zəngəzur kabusu – Bakı Naxçıvana birbaşa bağlanacaq
Вчера, 16:00
Putinin BAŞI dərddə – Hitleri yıxan rusun Zelenskiyə gücü NİYƏ çatmır?
Вчера, 15:30
Külün fotosu – Odessanın qara günü, bomba düşmüş məhəllə
Вчера, 14:08
Ukrayna ilə bu Saziş təsdiq olundu
Вчера, 14:04
Kibertəhlükəsizlik sahəsində yeni öhdəliklər müəyyən olundu
Вчера, 13:56
Nərgiz Qurbanova səfir vəzifəsindən geri çağırıldı